wtorek, 10 stycznia 2017

Farbowanie L'oreal excellence creme





 
Hej:)

Przed sylwestrem musiałam zniwelować skutecznie dorosły. Moja fryzjerka miała czas tylko na podciecie więc u Niej zaliczyłam strzyżenie a farbę nałożyłam w domu.

Zdecydowałam się po dobrych opiniach na L'oreal excellence creme w kolorze 3 ciemny brąz.
 
 
 
Do farby dołączony jest aplikator grzebyk. Całość stworzenia mieszanki i jej nałożenia jest banalnie prosta. Duży plus za dobrą odżywkę po koloryzacji dołączoną do opakowania.
Farbę trzymałam zgodnie z instrukcją.
Kolor wyszedł ciemny, praktycznie czarny. Widzę że ładnie się wypłukuje. Obstawiam jwdno-dwa mycia i będzie to w słońcu ciemny brąz


Farbę kupiłam za 26.99 zł w promocji w super pharm.
Widzę różnice w jakości pomiędzy ta a farbami za 8zl
Dalej jednak będę szukać mojego ideału:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)