piątek, 9 grudnia 2016

Sylwestrowa kreacja. Jak powitam 2017 rok

Hej:)

W tym roku dużo wcześniej pomyślałam o sukience którą ubiore na Sylwestra
Torebeczkę Versace dostałam na Mikołajki od mojego chłopaka i pomyślałam że dobiorę do niej bordową sukienkę
Jak tylko zobaczyłam tą stwierdziłam że musi być moja ;)
Do tego zamierzam założyć czarne szpilki - klasyka.  Zamówiłam jedne Vices na deezee i jeszcze jedne wyższe w jednym z butików. Zobaczymy. A jak to u Was wygląda?  Jakie macie plany sylwestrowe i czy już wybrałyście kreacje? :)


 

2 komentarze:

  1. Ja już wiem gdzie spędzę tego sylwestra (na 85%) ale nie mam zielonego pojęcia w co się ubrać:( Planujemy wyjazd na kubańskiego sylwestra nad morzem do Primavera w Jastrzębiej Górze (http://www.primaveraspa.pl/cennik-pakiety/kubanski-sylwester-nad-morzem) .... Impreza kilkudniowa w SPA, ale z balem! No i właśnie mam dylemat - jak się na ten bal ubrać? :O Czy skoro impreza jest w stylu kubańskim, to mam się ubrać jak gorące kubańskie dziewczyny (mi się takie kojarzą z tańcami latynoamerykańskimi) czy po prostu jakaś fajna kiecka koktajlowa? :( Pomóżcie błagam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest Armani (tak jak piszesz) czy Versace? tak jak jest na niej napisane? a może to jakieś niezwykłe combo?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)