czwartek, 23 czerwca 2016

Shiny box 4ever

Hej:)

Dziś dotarło do mnie nowiutkie urodzinowe pudełko Shiny Box.


To już 4lata Shiny. Były u nich pudełka świetne i słabsze.
Jak usłyszałam o urodzinach i że pudełko jest specjalne i w rozmiarze XXL zamówiłam odrazu spodziewając się czegoś Wow!


Niestety nie ma tu nic specjalnego moim zdaniem:( 59 zł to może nie wiele ale przy tej promocji liczyłam na chociaż jedna rzecz super: kosmetyk albo pamiątkowy, urodzinowy gadżet.

W moim pudełku znalazłam:
- Oilan balance. Tonujacy krem ultranawilżający. Naturalny odcień. 40 ml.
- Joanna henna do brwi i rzęs. Kremowa, kolor 3.0 ciemny brąz
- Amaderm krem nawilżająco regenerujący na dłonie, łokcie, kolana. 50 ml. (zupełnie nie trafiony produkt i data ważności do 11.2016)
- Noble health provital activ +. Suplement diety 120 tabletek na 60 dni
- Pilomax laboratorium. Regeneracja krok2 maska włosy farbowane ciemne. 70 ml
- Mollon pro. Lakier do paznokci kolor 28.
(i tu zupełna żenada i data ważności do 10.2016)
- Teatox egzotyczne odchudzenie. Herbata saszetka 5g
- Farmona Sun balance spf 50 próbka


Powiem Wam że wkurzyly mnie bardzo produkty z tak krótką datą ważności.
4mce na lakier? :(

A co Wy sądzicie o tym i o zawartości pudełka?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)