poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Ambasadorka VIVO

Paczka Ambasadorki VIVO w kampanii Streetcom









Hej:)

Ostatnio ucieszyła mnie kolorowa paczuszka od Vivo. Jako ambasadorka otrzymałam do przetestowania elektroniczny papieros dual core i liquidy o różnych smakach i mocach.
Narazie testuje jabłko. Pięknie pachnie - owocowo. Dym jest bardzo gęsty.
Jak dla osoby która rzuciła papierosy ale ma jeszcze chwile słabości i ten okropny nawyk to idealne rozwiązanie. Pomaga odzwyczaic się od papierosów, nie śmierdzi się dymem i nie przeszkadza osobom w otoczeniu.



2 komentarze:

  1. Jakoś nie jestem przekonana do e-papierosów. Miłego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam wcześniej jeden, ale szczerze mówiąc leży w kącie.
      Z tego póki co jestem zadowolona i jest w ciągłym użyciu

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)