niedziela, 6 marca 2016

Zakupy z drogerii Natura



Dobry wieczór :)

Dziś przychodzę do Was z małymi zakupami z drogerii Natura. Korzystając z rabatu 40% kupiłam kilka rzeczy zachwalanych w KWC na wizażu.


 Kupiłam:

- KOBO professional face contour mix. Zestaw kremowych podkładów do konturowania twarzy
- MySECRET face illuminator powder. Rozświetlacz w kolorze ciepłego beżu
- SENSIQUE Matt Rouge. Róż na policzki kolor 204
- SENSIQUE Matt finish powder. Puder matujący w kolorze 04 natural beige


Miałyście może któryś z tych produktów? Jakie są Wasze opinie? Może macie jakieś swoje perełki którymi mogłybyście się podzielić? Szukam jeszcze dobrego linera czarnego do kresek i nie mogę znaleźć ideału.

2 komentarze:

  1. Ten zestaw do konturowania z KOBO mnie zainteresował. Ciekawe jak się sprawdza. W Opolu jest Natura??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać jak przetestuje, najbardziej ciekawi mnie w nim ten żółty odcień.
      Nie, Natury w Opolu niestety nie ma. Byłam Ostatnio w Tarnowskich Górach więc wykorzystałam sytuację, że tam jest:)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)