czwartek, 10 marca 2016

Sportowo: fitness, crossfit i siłownia






Dzień dobry,

Zawsze intensywnie trenowałam: albo siłownia albo crossfit. Niestety ostatnio nie mam aż tyle czasu i jak widzicie na zdjęciu dosyć szybko odbija się to na sylwetce :/

Może możecie polecić jakiś trening domowy? W tej chwili u mnie standardowo skakanka i hula-hop.
Co sądzicie o treningach z płyt? Np. Chodakowskiej?

I jeszcze chciałabym się Was doradzić odnośnie strojów treningowych. Które buty, legginsy, koszulki i bieliznę polecacie?


 

7 komentarzy:

  1. Przestan, fajna jestes ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie Ci się odbiło???:) Masz świetną sylwetkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie! Tutaj już nie ma co poprawiać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to co jest teraz wypracowałam na siłowni i crossficie,teraz jestem zmuszona do znalezienia optymalnego treningu w domu.

      Usuń
  4. Chcialabym miec taka figure i plaski brzuch.. Jak zrobilas taki plaski brzuch?? Polec cos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Systematyczność w ćwiczeniach, ograniczenie cukru i nie jedzenie po 20 naprawdę dużo dają!

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)