środa, 30 marca 2016

Powiększanie ust plus fotorelacja


Hej:)

W ubiegłym roku w wakacje poddałam się ponownie zabiegowi powiększania ust.

Jako, że efekt już schodzi i zastanawiam się nad ponownym zabiegiem przychodzę do Was z postem.
Tym razem zabieg zdecydowałam się wykonać u doktora medycyny estetycznej Pana Tomasza Aleksandrowicza w salonie Prestiż w Opolu.

Lekarz dobrał odpowiedni preparat i ilość. Ustaliliśmy do jakiego efektu dążymy.
Jestem niezwykle zadowolona. Żadnych siniakow, krwi itp. Dla porównania "mój pierwszy raz" z korygowaniem kształtu ust KLIK

Po zabiegu otrzymałam Blistex do smarowania ust oraz receptę na tabletki Heviran. Dzięki temu nie miałam żadnej opryszczki - co u mnie jest ewenementem.


Poniżej relacja:


Przygotowanie, zmycie makijażu, wskazówki po zabiegu i znieczulenie emlą (dodatkowo wstrzykniemy trochę preparatu w bruzdy)

 

Pan Doktor przygotowuje strzykawkę z preparatem - 1,5 ampułki na początek


Usta zaraz po wyjściu z gabinetu


 


Jeszcze nierówne, ale trzeba pić 2 litry wody dziennie i zobaczymy co będzie dalej

 

Kilka h po zabiegu - robi się bardzo nierówno, w miejscach nakłóć delikatne opuchnięcia

 

Wieczorkiem widać powoli efekt

Drugi dzień, usta wyraźnie większe, na górnej wardze jeszcze nierówności.

Druga noc po powiększaniu - dolna warga jest już na prawdę ładna

3 dzień - dodaliśmy 0,5 ampułki na konsultacji (została nam po zabiegu). Teraz usta są równomierne i symetryczne.
 Usta z carmexem - podoba mi się

 
Usta nie rzucają się w oczy, są ładne (nie jakieś pontony) - nie wyglądają moim zdaniem sztucznie i nie są przesadzone

7 komentarzy:

  1. ładne naturalne ale ja bym się jednak nie poddała takiemu zabiegowi:D Igły to zło:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz jak ufo 👽, masz taką wielką głowę i dziwnie rozstawione oczy.. Yyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mój facet:) i Dobrze nam tak razem :)
      Kosmicznie;)

      Usuń
  3. Slicznie! Brałaś heviran tez przed zabiegiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie brałam. Ale wiem , ze jesli ktoś ma mega problem to jest to dobra opcja

      Usuń
  4. Czy możesz zdradzić, jakim preparatem miałaś wykonywany zabieg ?

    OdpowiedzUsuń
  5. czesc sluchaj w piatek wybieram sie na powiekszanie ust pol ml a dwa dni pozniej mam do pracy czy przez te dwa dni bede wygladala juz w miare normalnie? kosmetyczka twierdzi ,ze tak ,ale moze mowic tak bo wiadomo chce zarobic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)