poniedziałek, 21 marca 2016

Paznokcie twarde i lśniące jak diament po ściągnięciu żeli i hybryd?


Hej:)

Po ok. 1,5 roku noszenia ciągle żeli na paznokciach pokrytych kolorową hybrydą zdecydowałam się na przerwę. Postanowiłam dać odpocząć moim paznokciom.
 
Po ściągnięciu są bardzo osłabione. Kiedyś były twarde, teraz są  delikatne, kruche i bardzo się rozdwajają.

Dziś je całkiem skrocilam i kupiłam za namową Pani w drogerii Astor odżywkę. Polecono mi odżywkę wzmacniająca z diamentami marki Eveline cosmetics "paznokcie twarde i lśniące jak diament". 12 ml produktu kosztowało 11,99 zł

Właśnie nałożyłam odżywkę. Po różnych  opiniach w internecie bałam się, że może też mnie piec, szczypac itd. jednak nic takiego się nie wydarzyło.

Zaczynam walkę o zregenerowanie moich zniszczonych paznokci. Zamierzam smarować odżywka a dodatkowo wzmocnić je od wewnątrz suplementem Merz Spezial.

A może macie jakieś skuteczne produkty które moglybyscie mi polecić przy takim problemie po ściągnięciu żelowych paznokci?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)