niedziela, 27 marca 2016

Effaclar Duo [+] - super promocja w Super Pharm





Hej:)


Przed świętami udałam się do drogerii Super Pharm po krem do twarzy. Na noc zostanę przy pielęgnacji tresciwej, przeciwzmarszczkowej, a na dzień coś oczyszczającego.

Trafiłam na super promocję. Effaclar Duo [+]  znalazłam w zestawie z oczyszczającym żelem do mycia twarzy Effaclar w cenie 49.99 zł. Dodatkowo otrzymałam prezent za zakup kosmetyków La Roche -Posay: wodę mineralną o pojemności 50 ml oraz podkład do twarzy toleriante teint o pojemności 10 ml

Uważam, że był to naprawdę dobry deal :)

W zestawie z kremem znalazłam jeszcze jeden upominek - kartę dzięki której kolejny krem effaclar mogę kupić z rabatem 30%

Miałyście może ten krem? Jak się u Was spisał? Jak wypada w porównaniu z podstawowym effaclarem?



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)