środa, 3 lutego 2016

ACTIVIA!

Hej:)

W ubiegłym tygodniu otrzymałam do przetestowania od streetcom nowe jogurty ACTIVIA w dwupakach.
Jest to fajny warstwowy jogurt naturalny i owoce w 4 wariantach smakowych:
- malinowym 
- suszona śliwka
- truskawka
- brzoskwinia

Mi najbardziej zasmakowała malina, niestety miałam tylko jeden. Jogurty są naprawdę pyszne! Jeśli jest tu ktoś z Opola mogę poczęstować:)



Paczka od Streetcome



Paczkę otrzymałam w pojemniku gwarantującym utrzymanie niskiej temperatury, co było świetnym rozwiązaniem. Teraz jogurty są już w lodówce i rozpieszczają smakiem moich gości:)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I tak też smakują ;)
      Polecam Malinę:)

      Usuń
  2. Ciekawa forma tych jogurtów, ja dostałam się do kampanii Belvity, więc Activię będę musiała kupić sobie sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Belvitę, czekoladowa czy też kakaowa ;) jest u mnie zawsze!

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)