piątek, 5 września 2014

PUREDERM skarpetki złuszczające -pierwsze wrażenia

Hej:)

Jakiś czas temu kupiłam na Allegro złuszczającą maskę do stóp Purederm botanical choice. Byłam bardzo ciekawa wychwalanych wszędzie skarpetek które robią cuda ze stopami, tylko koszt ponad 100 zł to wg mnie za dużo. Te kupiłam na all za 15.90 zł. Stacjonarnie były kiedyś dostępne w biedronce i dziś koleżanka powiedziała mi ze bywają tez w hebe po ok 20zł. 

Moje stopy są względnie zadbane ale dużo chodzę w obcasach i na boso więc skóra zwłaszcza na piętach i pod palcami na podbiciu jest zgrubiała a tak marzę o pięknych i gładkich stopach:D

Ok-zaczynamy. 
W opakowaniu znajdujemy 2skarpetki -worki z płynem - ekstrakt z papai, cytryny, jabłka, pomarańczy i inne ekstrakty roślinne ( pełen skład na zdjęciu poniżej). Przecinamy woreczki wzdłuż przerywanej linii i wkładamy. Moje maja rozmiar regular i przy stopie 36-37 są za duże wiec zakładam na nie jeszcze zwykle skarpety. Uczucie-przyjemny jakby mentolowe chłód u przelewający się płyn z każdym ruchem nogi. Producent zaleca trzymać je od 60 do 90 minut. Po ok godzinie jest już w stopy bardzo ciepło. Nie jest to jednak jakieś nieprzyjemne czy nie do zniesienia. Nic nie piecze, nie swędzi. Im dłużej je trzymamy tym jest cieplej:)
Ok. 90 minut- spłukujemy. Stopy się nie zmieniły -są trochę pomarszczone jak po długiej kąpieli. W skarpetkach zostało trochę płynu -resztę chyba wypiły moje stópki:) zmyły mi w kilku miejscach lakier na paznokciach. 
Odciski i zrogowacenia wedle producenta zaczną się złuszczać od 4 do 7 dni po użyciu a większość zostanie usunięta w kolejnych 3do 5 dni w zależności od ich grubości. W trakcie tych 2tugodni od zabiegu nie należy używać innych środków do usuwania odcisków ani żadnych kremów itp. 
Oglądałam rożne zdjęcia na blogach-jednym skóra delikatnie się złuszczała,  innym schodziła płatami. Zobaczymy jak będzie u mnie. Ważne żeby zadziałały. A Wy stosowałyście może już te lub inne takie skarpetki?
Powiedzcie  proszę czy mam robić zdjęcia z przebiegu tych 2tygodniowych zmian czy obrzydzają Was tego typu zdjęcia stop? :) 
Przesyłam Wam serdeczne pozdrowienia i miłego weekendu:))





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)