wtorek, 26 sierpnia 2014

Zakupy z super pharm

Hej:)
Dziś i jutro posiadacze kart life style mogą w super pharm z wielu super promocji. Plus dodatkowo robiąc zakupy za min 80 zł dostajecie na maila bon na 15 zł do wykorzystania podczas kolejnych zakupów.

Kupiłam:
- evre gold argan. Odmładzająca kuracja do twarzy i szyi
- evre essential oil. Rekonstruktor do twarzy, szyi i dekolty
- zdrowotne multiwitamina minerały
- long 4lashes serum przyspieszajace wzrost rzęs 
- l'biotica biovax gold. Intensywnie regenerująca maseczka argan&zloto 24k

Stosowalyscie któryś z tych produktów? Bo ja mam je wszystkie po raz pierwszy:)

2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie mam Super-pharm bliżej ;/ Marzy mi się ta odżywka do rzęs, zwłaszcza w tak korzystnej cenie, a tak będę musiała oblizać się smakiem :(
    Udanego testowania i oby wszystko jak najlepiej Ci służyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie - 39.99 zł:)) jeśli wiedziałabym, że będzie mi służyć zrobiłabym zapas a tak to tylko jedna na próbę;)
    Nie dziękuję;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)