czwartek, 10 lipca 2014

Ombre time:) + leczenie włosów ogniem

Hej;)

dziś prezentuje Wam jak wyglądają moje włosy po 2 wizycie u fryzjera:)
Za m-c jeszcze raz - kilka jaśniejszych pasm powstanie tez wyżej. Teraz biorę się za mocna regenerację i odżywienie:)

Podczas tej wizyty fryzjer zrobił mi leczenie włosów ogniem.
Po raz pierwszy miałam kontakt z czymś takim. Włosy zostały umyte specjalnym szamponem, spryskane spray'em później ogniem (prawdziwym!) fryzjer przejeżdżał wzdłuż włosów. Następnie płyn został zmyty i nałożona została maska.
Efekt- włosy są gładkie i niezniszczone! pomimo 2 rozjaśniań włosów w ciągu tygodnia.




Jak Wam się podoba efekt? Co sądzicie o mnie w wersji blond?


3 komentarze:

  1. ogniem? matko ja bym się bała:) Ile taka przyjemność musi kosztować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i super!!! wyglądasz czadowo! podoba mi się!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz napisać coś więcej o tym ogniu ? Zaciekawiło mnie to ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)