poniedziałek, 7 lipca 2014

Ombre tak czy nie:)

Hej :)

W sobotę zupełnym przypadkiem wzięłam udział w metamorfozach. Ze względu na to że naturalne włosy mam ciemny blond, fryzjerzy postawili na ombre. Jestem po 1 wizycie i juz mam włosy jaśniejsze.  Docelowo dół ma być bardzo jasnym blondem, a góra to mój naturalny kolor. Zastanawiam się nad drugą wizytą: czy poddać się i skończyć czy wycofać i wrócić do ciemnych. Poniżej wrzucam zdjęcie zamierzonego efektu - jako pierwsze i dalej - obecny efekt w różnych światłach,  z lampą i bez. Co sądzicie?  Skoczyć ombre czy jednak lepiej w ciemnych brązach?
 
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Mi się strasznie podoba ombre na włosach:) U Ciebie wyszło rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?
      Teraz czeka mnie druga wizyta, bo gdzieniegdzie końce wyszły żółto-zielonkawe...
      To dlatego że długo farbowałam na ciemno

      Usuń
  2. Wyglądasz świetnie w takim farbowaniu,szczególnie na zdjęciu gdzie masz fale:)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie mi się podobają ombre, ale jestem b londynka :/ na twoich włosach bardzo fajnie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Własnie dodałam post ze zdjęciem po drugim rozjaśnianiu:)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)