czwartek, 31 lipca 2014

Mój nowy box face&look SPA VINTAGE BODY OIL

Hej:)

Wczoraj kurier przyniósł kolejne pudełeczko Face&Look:)
W cenie 39.99 dostałam super jakości pełnowymiarowe kosmetyki:)
Box nazywa się "Przyjemność dla zmysłów SPA VINTAGE BODY OIL" i jest to prawdziwa przyjemność:) Kosmetyki pięknie pachną i pięknie prezentują się w łazience:) Teraz zaczynam testowanie. Cała seria Macademia zrobiła na mnie baaardzo dobre pierwsze wrażenie. Nie znałam wcześniej tych kosmetyków i nie miałam okazji ich nigdy testować. Uważam że box zdecydowanie wart jest tych 39.99:)
Przypominam, że ilość jest limitowana a zakupić możecie je tutaj KLIK


Co znajduje się w pudełku:

  • Masło do ciała, 200 ml
  • Peeling do ciała cukrowo-orzechowy, 200 ml
  • Olejek do ciała, 130 ml
  • Peeling dwufazowy, 130 ml
  • Olejek do kąpieli, 200 ml
  • Aromaterapeutyczny żel pod prysznic, 200 ml
  • najnowszy numer magazynu Face&Look

1 komentarz:

  1. Kusił mnie ten box ale w końcu zdecydowalam nie powiększać dalej zapasów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)