wtorek, 13 maja 2014

Perełki z Outletu Centrum:)

Hej:)


Dziś wybrałam się z Paulą do Outletu Centrum w Opolu. Calvin Clain,  Mustang, Villa, Zara, Bershka i wiele innych marek w naprawdę świetnych cenach!
Ubrania dziecięce,  młodzieżowe, męskie i damskie również w większych rozmiarach;) wszystko ładnie porozwieszane działami,  Panie chętnie pomagają i doradzają.
Niektóre rzeczy w pojedynczych egzemplarzach dlatego warto często zaglądać!  Post miał pojawić się za kilka dni bo przygotowuje dla Was fotorelację z różnymi stylizacjami... ale te 2 perełki muszę pokazać Wam już dziś!  Koszula Mustang jeansowy przód oraz rękawy i kremowy bawełniany tył-basic w nowoczesnym wydaniu, idealnie skrojona (79 zł zamiast 370 zł) oraz skórzana torebka która na 100% pojawi się w wielu outfitach niestety ciężko uchwycić jej urok na zdjęciach, koszt 79 zł zamiast 50€.
Fajnie że w Opolu można w końcu kupić  porządne i unikatowe ubrania w rozsądnych cenach.
Każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Sklep mieści się na ul. Krakowskiej w Galerii Ziemowot na 1piętrze.

Zdradzę Wam tajemnice że udało mi się wynegocjować coś dla Was... w najbliższym poście pojawi się kod rabatowy na zakupy w Outlecie Centrum dla osób czytających bloga:)

Co mam dziś na sobie: sweterek Reserved/legginsy mango/buty deezee

1 komentarz:

  1. O! super! A kiedy ten rabat i ile:D?
    Jeszcze tam nie byłam a w sumie przekonałaś mnie, że warto odwiedzić:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)