czwartek, 24 kwietnia 2014

Suplement diety MAGNOLIA - moja recenzja






Hej:)

Dziś przychodzę do Was opowiedzieć parę słów o suplemencie diety Magnolia.
Kilka tygodni temu pisałam Wam o tym, że otrzymałam preparat od SampleCity i zaczęłam go testować.
W ramach przypomnienia:


Właściwości:
-likwidacja napięcia psychicznego, strachu, depresji, poprawa nastroju
-skuteczny przeciwutleniacz - nawet 1000 razy skuteczniejszy niż wit. E
-wyciąg z magnolii ma działanie: rozluźniające, relaksacyjne, przeciwstresowe, przeciwzapalne, przeciwalergiczne, oczyszczające, obniżające nerwowość i rozdrażnienie, łagodzące frustrację, zwiększające poczucie pewności siebie.
-magnolia nie ma działania uzależniającego, które pojawia się przy stosowaniu leków pochodzenia chemicznego.
-złagodzenie stanów napięciowych i ewentualnie łagodnych depresji za pomocą substancji naturalnych bez działania niepożądanego.
systematyczne używanie poprawia naturalny i zdrowy sen.


Zalecany przy:
-problemach emocjonalnych, stanach lękowych, utracie energii, bezsenności, bólach głowy, napięciu mięśniowym, bólach menstruacyjnych





Ze względu na to, że mam baaardzo dużo stresów ostatnio stosowałam 1-2 tabletki dziennie.
i powiem Wam, że zadziałało!
przede wszystkim - mogę normalnie spać- a z tym miałam duży problem. Zasypiam i śpię spokojnie, a co za tym idzie mam więcej siły i energii w dzień do walki z codziennymi problemami.
Nigdy nie wierzyłam że tabletka może poprawić samopoczucie, ale coś w tym jest.
Poprawa jakości snu znacznie wpływa na jakość życia.
Problemy i stres nie zmalały ale mam więcej siły żeby z nimi walczyć:)


Jeżeli jesteście w podobnej sytuacji jak moja - spróbujcie, koszt ok 20-25 zł - bez recepty:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)