poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Salus Natura suplement diety MAGNOLIA

Hej:)

Dziś otrzymałam od Sample City suplement diety magnolia.
"Dla pogody ducha i poprawy samopoczucia" jak napisano na opakowaniu.
Opakowanie zawiera 30 tabletek więc wystarczy na miesiąc stosowania.  Mam nadzieje że po tym czasie będzie widać 'efekt'
Wedle producenta "preparat jest przeznaczony dla osób pracujących w stresie, ciągłym napięciu, prowadzących nerwowy tryb życia.  Systematyczne używanie poprawia naturalny i zdrowy sen"
Z opisu produkt idealnie dla mnie bo ostatnio stres towarzyszy mi na codzień:/
Po miesiącu dam Wam znać czy widzę różnice.
Może stosowalyscie ten preparat?

3 komentarze:

  1. Ja też dostałam przesyłkę od Sample City, ale ciężko jeszcze stwierdzić czy to cudo faktycznie działa. Jak tam po warsztatach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:)
    A bardzo dobrze:)
    U mnie dużo zmian teraz więc biegam na pełnych obrotach:)
    A jak tam było później? jak wspólne zdjęcie?
    Podaj mi prosze link do tego forum na wizażu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=753903
    i już dziewczyny utworzyły grupę na Fb: https://www.facebook.com/groups/1489951834567034/

    Jeszcze chwilę trwał wykład, a potem w tempie ekspresowym zrobili nam kilka zdjęć - samych uczestniczek i z fryzjerem Adrianem:) Następnie rozdanie zestawów Dove i całe towarzystwo rozbiegło się na ostatni pociąg/autobus ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)