czwartek, 20 marca 2014

Wiosenne zakupy w internecie:)

Dziś zaszalałam i kupiłam kilka rzeczy... Teraz czekam na dostawę i powiem Wam czy warto:)

Kupiłam:
1. Sukienka morelowa z wzorem

2. Kurtka - skórka pilotka z pikowanymi rękawami - wybrałam kolor kawowy

3. Pikowana kurtka chanelka z lamówką ( wybrałam białą - prezent dla Siostry)

4. Sukienka z wzorem monogramu z siateczką i łezką na plecach



5. Pikowana Taliowana biała kurtka z lamówką ( ta jest dla mnie)




Jak Wam się podobają zakupy? Zastanawiam się, czy nie kupić sobie takiej kurtki jak kupiłam Siostrze tylko zielonej... Aleee zdecyduje jak przyjdą te i zobaczę jak wyglądają na żywo:)

2 komentarze:

  1. Wrzuć proszę realne zdjęcia tych kurteczek, widziałam je na internecie i jestem bardzo ciekawa jak wyglądają na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrzuć proszę realne zdjęcia tych kurteczek, widziałam je na internecie i jestem bardzo ciekawa jak wyglądają na żywo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)