środa, 5 marca 2014

Nowy BOX Face&Look Kompleksowa Regeneracja Joanna

Hej:)

Właśnie zamówiłam nowy Face&Look Box Joanny "Kompleksowa Regeneracja".
Świetny box pełen pielęgnacyjnych 9 kosmetyków za 39,99zł!

W pudełku znajdziemy:

  • Z APTECZKI BABUNI Delikatny odświeżający płyn do higieny intymnej 300ml
  • Z APTECZKI BABUNI Odżywczy balsam do ciała 500ml
  • Z APTECZKI BABUNI Krem odżywczy do szorstkich dłoni 100ml
  • ARGAN OIL Jedwabisty eliksir do włosów suchych i zniszczonych 30ml
  • ARGAN OIL Maseczka do włosów suchych i zniszczonych 150ml
  • ARGAN OIL Odżywka do włosów suchych i zniszczonych 200ml
  • ARGAN OIL Szampon do włosów suchych i zniszczonych 200ml
  • SENSUAL Peeling do ciała gruboziarnisty 200g
  • SENSUAL Kremowy żel pod prysznic 500ml
  • najnowszy numer magazynu Face&Look 


Co wystarczy zrobić?
Zamówić, opłacić i niebawem kurier przywiezie Wam box do domu.
To kolejne pudełko Face&look które zamówiłam. Za każdym razem jestem bardzo zadowolona - cena jest atrakcyjna, wiem co dostanę i nie muszę czekać:)
Warto sobie zrobić taki prezent na Dzień Kobiet. Trzeba się spieszyć bo pudełka pielęgnacyjne zawsze wyprzedają się w kilka dni! Zamówienie można złożyć klikając TUTAJ

Jeśli macie ochotę zostać Ambasadorką Face&Look, brać udział w konkursach i jako pierwsze wiedzieć o wszystkich akcjach napiszcie mi swojego maila-wyślę Wam zaproszenie, za co i Ty i ja dostaniemy dodatkowe punkty:)


4 komentarze:

  1. Tyle kosmetyków w jednym pudełku. Opłaca się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i to bardzo:)

    Sama seria do włosów przewyższa juz wartością cenę pudełka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taka cenę naprawde warto:)Mam kilka kosmetyków od Joanny i wiem na pewno ,że będziesz zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też je mam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)