poniedziałek, 17 marca 2014

Jestem w Party:))

Hej

Dziś ukazał się nowy numer dwutygodnika Party a w nim m.in ja w reklamie duplo plus mini reportaż z akcji.
Szczerze- nie podobała mi sie moja stylizacja... za duża sukienka-bo nie było malutkich rozmiarów,  nie zakryte cienie pod oczami i warkocz trochę jakby niestarannie zrobiony i moim zdaniem nie wyglądający dobrze. Musiałam potupac nogami aby chociaż na wspólnym zdjęciu mieć inna fryzurę- po prostu rozpuścili mi włosy. Wydaje mi się że o wiele lepiej wypadła moja wizja.
Zdjęcie wspólne jest dziwnie posklejane.  Byłysmy z dziewczynami podobnego wzrostu nawet od trzech byłam wyższa a tu jestem nienaturalnie skrócona i mam jakieś fatalne ustawienie nog:/

Wrzucam kilka zdjęć , inspiracji z tego numeru.
W gazecie znajdziecie tez próbki: jedna herbaty zurawinowej herbapolu oraz zestaw dwoch probeczek produktow loreal elseve fibralogy z aktywatorem gęstości.
Cena Party : 1.99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)