wtorek, 18 marca 2014

Face&look - dosylka zniszczonych kosmetyków z boxu

Hej:)
Jakiś czas temu pisałam Wam o boxie Joanny z face&look w którym dostałam 2zniszczone produkty które zalaly mi całe pudełko.
Napisałam wiadomość do firmy i przesłalam im zdjęcia.  Przeprosili i obiecali doslac mi te 2rzeczy wraz z kosmetykiem na przeproszenie.
Otrzymałam dziś paczkę w ktorej znalazłam intensywny krem przeciwzmarszczkowy lirene 40+ folacyna pro telomer to jakieś nieporozumienie bo mam 25 lat i przecież go nie wykorzystam...
Drugą rzeczą jrst kompleksowy fluid upiększający bell cc cream smart make-up, miałam go i nie byłam zadowolona w dodatku teraz dostałam mega jasny odcień nude...
Trzecią rzeczą jest kokosowy olejek do opalania dax sun z filtrem 15 i jest to jedyna rzecz która poczeka w prawdzie do lata ale ja wykorzystam.

Podsumowując. .. cieszę się że firma zareagowała i dostałam coś w zamian za uszkodzone rzeczy ale  nie fajnie że dostałam inne kosmetyki jeszcze totalnie nie dopasowane do mojej skóry i wieku.

1 komentarz:

  1. Cóż, niestety ta firma słynie z tego, że dostaje się kupę beznadziejnych darmoszek, w fatalnym stanie. Ktoś tu na nas nieźle żeruje i robi sobie promo, choć za takie promo ja dziękuje;0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)