poniedziałek, 3 marca 2014

Eveline superskoncentrowane serum modelujące do biustu moja recenzja

Jako że mam już 26 lat zaczęłam stosować kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji biustu. Fajnie że zaczęto produkować takie kosmetyki w przystępnych cenach:)
Sięgnęłam po krem z eveline. Zacznijmy od konsystencji która jest przyjemna w aplikacji a kosmetyk dobrze się wchłania i zostawia skórę ładnie nawilżona i aksamitna w dotyku.
Nie zauważyłam wypełnienia ani wumodelowania biustu chociaż część dziewczyn na yt i blogach zauważyło u siebie takie działania.
Na pewno plusem jest to że taki kosmetyk wymaga wmasowania co samo w sobie korzystnie wpływa na skórę.  Zauważyłam że piersi po używaniu tego kosmetyku wydają się być delikatnie jedrniejsze.  Na więcej nie liczyłam bo wg mnie w jakimkolwiek wypełnieniu pomoże tylko skalpel;)
Polecam jednak spróbować tym bardziej że cena jest atrakcyjna.

Od Pauli dostanę krem do biustu pallmers który jej nie odpowiada ze względu na zapach więc jak go otrzymam i chwilę protestuje dam znać jak się sprawdził.

1 komentarz:

Dziękuję za Twoją opinię :)