poniedziałek, 17 lutego 2014

Masło shea z gaj-oliwny.pl Moja recenzja

Hej:)
W ostatnim denku zapomniałam pokazać Wam jednego produktu, odlozylam specjalnie opakowanie aby kupić je ponownie.
Latem kupiłam w sklepie gaj-oliwny.pl masło shea rafinowane.
Wedle informacji z opakowania jest ono zatwierdzone przez ECOCERT do stosowania w kosmetykach certyfikowanych według standardów ekologicznych i organicznych.
Pudełeczko o pojemności 100 g wystarczyło mi na kilka miesięcy intensywnego stosowania.
Dla mnie jest to rewelacyjny i uniwersalny produkt o szerokim spektrum zastosowań,  do tego jest niedrogi i działa!  Czego chcieć więcej:)
Masło ma stałą,  twardą konsystencję która roztapia się pod wpływem ciepła skóry.
Ma białą konsystencję i praktycznie niewyczuwalny delikatny zapach.
Stosowałam je jako krem do twarzy i pod oczy na noc, moja skóra je polubila:) świetnie sprawdzalo się również do włosów,  zarówno jako dodatek do olejowania jak i do zabezpieczenia końcówek po myciu.
Masło she lubie stosować jako balsam po kąpieli na całe ciało.  Świetnie sprawdza się na wysuszonych stopach, kolanach, lokciach czy dłoniach. Odżywia spierzchniete usta. Niweluje podrażnienia po depilacji. Jako jedyny minus moge zwrócić uwagę na mało estetyczne plastikowe opakowanie z naklejona papierową etykietą która po kilku uzyciach robi się po prostu brudno-tłusta.  Jednak masło bez problemu można wyjąć i przenieś do innego opakowania jeśli komuś będzie to bardzo przeszkadzało.
Jest to kosmetyk który warto w 100% mieć w swojej łazience:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)