wtorek, 18 lutego 2014

Bielenda Professional, Purifying mud and algae mask (oczyszczająca maseczka błotno - algowa)

Hej,

Dziś przychodzę do Was z recenzją maski błotno-algowej Bielendy z serii profesjonalnej.
Jest to maseczka przeznaczona dla osób z cerą wymagającą gruntownego oczyszczenia (cera palacza).
Tuba zawiera 175g Produktu, wystarczyła mi na ok 20 użyć.  Stosowałam ją na twarz, czasem również na szyję.
Ze składników aktywnych maska zawiera Algi Luminaria które działają zmiękczająco,  tonizująco i nawilżająco. Morszczyn poprawia wygląd skóry,  wspomaga regenerację,  reguluje procesy gruczołów łojowych,  oczyszcza z toksyn, wygładza, ujędrnia. Maskę nakładamy na 20 minut na wypeelingowaną wcześniej skórę.
Po nałożeniu maski występuje śmieszne uczucie mrowienia co jak twierdzi producent świadczy o intensywnym działaniu preparatu.
Maska ma błotno zielonkawy kolor i specyficzny dla masek tego typu zapach.  Stosowałam ją raz na tydzień czasem raz na dwa tygodnie. Zaraz po zastosowaniu skóra jest wyraźnie oczyszczona i wygładzona. Przy systematycznym stosowaniu pomaga redukować niedoskonałości oraz przywraca skórze zdrowy wygląd.  Po ok 5-6 użyciach zauważyłam wyraźne mniejszą produkcję sebum a co za tym idzie mniejsze świecenia.
Ja jestem z niej bardzo zadowolona.
Jest to zgodnie z przeznaczeniem produkt profesjonalny ale śmiało możemy używać go w domu.
Za całą tubę Zapłaciłam niecałe 50zl starczyła mi na ponad 20 użyć więc wychodzi korzystniej niż maski w saszetkach.
Polecam spróbować:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)