piątek, 10 stycznia 2014

Mój piesek

Witam:)

Urodziłem się 25 listopada 2013roku.
Dzisiaj Ania zabrała mnie z przytuliska. Trochę się balem ale jest fajnie. Mam swoje legowisko, kocyk i miskę... dostałem zabawkę od Cioci Pauli większą ode mnie:)
Dziś przytulam się do Ani i nie opuszczam jej ani na krok:) obsiusiałem ja kilka razy w aucie niechcący ale dalej mnie lubi, chyba się naprawdę pokochamy:)) Jeszcze troszkę płacze za Mamą i Rodzeństwem ale już co raz mniej i Ania mówi że jest ze mnie dumna:))
Teraz leżymy i odpoczywamy. Próbujemy wybrać dla mnie imię ale jakoś żadne mi się szczególnie nie podobało.
Zaraz idziemy z Anią spać.  Będę o nią dbał i przutulał całą noc! Obiecuje!


10 komentarzy:

  1. Jejejejejejjjjjjjjjjjj cudo! Pamiętam jak Nila była mała <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo ciekawa co z Niego wyrośnie:)

      Usuń
  2. piesek cudowny ... masz teraz fajnego towarzysza :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny piesek :) Będzie Ci przyjacielem na dłuuuuugie lata :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)