piątek, 27 grudnia 2013

Niespodzianka od duplo!

Ale miałam słodka niespodziankę!:))
Uwielbiam te batoniki! i dostałam 25 sztuk:))) Dietę przesunę na potem;P

A wszystko dzięki temu, ze wzięłam udział w konkursie na wizażu KLIK
I udało się! Zostałam wybrana jako jedna z 50 Dziewczyn:DDDD
Teraz drugi etap- swoją odpowiedź właśnie wysłałam. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się coś takiego i wspaniale byłoby znaleźć się w szczęśliwej piątce i móc brać udział w kampanii... Aj! Marzenie! Trzymajcie kciuki, może akurat to jest mój szczęśliwy dzień:)
Każdy ma prawo marzyć i trzeba walczyć o to aby nasze marzenia się spełniały:)

6 komentarzy:

  1. Powodzenia! Mi też się udało załapać do 50-siątki, ale odpowiedzi jeszcze nie wymyśliłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:DDD
      Ja w sumie napisałam dwa zdania jedząc je na kanapie;)
      Nie jest to może super twórcze ale prawdziwe;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)