sobota, 7 grudnia 2013

Moje grudniowe pudełko Paese Box

Hej:))

Wczoraj dotarło do mnie moje mikołajkowe pudełeczko Paese box:)
5 pełnowymiarowych kosmetyków i 6 testerów:)
Trafiłam na Podkład ideal Matt ( pierwsze wrażenie - nie lubimy się), Lakier matujący - mam juz kilka więc poczeka w kolejce, cień paese srebrny - mam dużo w podobnym odcieniu... ten jest ładny pomimo tego że ma multum drobinek, Szminka - idealny mój kolor, lekko brzoskwinia, lekko nude tylko ciemne, coś z czego najbardziej się cieszę podkład mineralny sypki - jestem baaaardzo ciekawa;D dostałam tez próbki pudru bambusowego z jedwabiem oraz ryżowego które zamierzam kupić w wersji pełnowymiarowej. W moim pudełku znalazła się miniatura płynu micelarnego oraz 3 mini lakiery do paznokci.

W tej edycji dostajemy dodatkowo 6 miniatur/testerów i oczywiście 5 kosmetyków pełnowymiarowych. tym razem naprawdę warto bo to jedyne 39 zł!
jeszcze możecie zamówić swoje pudełko. Jak to zrobić pisałam tutak KLIK.


ps. Przepraszam za jakość zdjęć, niestety nie dysponuje lepszym sprzętem:(

4 komentarze:

  1. super produkty Ci sie trafiły :) ja tez czekam na swojego boxa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać co Ci się trafiło:)

      Usuń
  2. Świetny! Oglądam już te boxy u wielu dziewczyn wszytsie dostają fluid oraz puder a akurat na tym mi bardzo zależy.! Ja bedę zamawiać w poniedziałek, gdyż jak wróciłam do domku rodzinnego to zaponiałam ze sobą zabrać generatora do swojego internetowego konta bankowego... Mam nadzieję, iż zostanie coś do tego czasu i dla mnie ;D
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru - Cam z http://mrs--beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz jestem zadowolona:)
      Ale jak to mówią do trzech razy sztuka iiiiii.... udało się;)
      mam nadzieję, że dla Ciebie też starczy pudełeczek:)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)