piątek, 20 grudnia 2013

Mój Face & Look box

Hej:)

ostatnio pisałam Wam  nowych boxach KLIK i właśnie kurier przyniósł moje pudełeczko:) Jestem bardzo zadowolona:) przykro tylko trochę  było, że samo w sobie śliczne zdobione pudełko jest pogięte a chciałam je jeszcze wykorzystać. Fakt - pogniecione były też opakowania produktów w środku przez to, ale nie przeszkadza mi to w ich używaniu:)

Pomyślcie na przyszłość o solidniejszych pudełkach:) Co to do kosmetyków nie mam zastrzeżeń :)

Uwaga! Boxy są w 3 wariantach i to Wy wybieracie który chcecie! Jeszcze możesz kupić swoje pudełeczko:) klik

Wybrałam karnawałowy Face&Look Box INGRID :
  • luksusowy fluid IDEAL FACE INGRID, 35 ml
  • puder w kamieniu Idealist INGRID, 7g
  • jedwabiste cienie Egoist INGRID o kremowej konsystencji, 2,5g
  • drewniana kredka do oczu z gąbka INGRID
  • ultraczarna maskara LOVE STORY INGRID, 7ml
  • aksamitny róż do policzków SATIN TOUCH INGRID HD Beauty Innovation, 3,5g
  • puder w kulkach CELEBRATION PEARL INGRID, 7g
  • lakier Estetic INGRID, 10 ml
  • lakier Love Story INGRID, 10 ml
  • najnowszy numer magazynu Face&Look

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że znana jest zawartość :) Ja nie lubię kupować kota w worku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny box, tylko jak z odcieniami podkładu, pudru, różu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardzo uniwersalne:)
      podkład był 16 z tego co pamiętam, musiałabym sprawdzić w domu.
      Z tego co widzę u innych dziewczyn wszystkie dostałyśmy bardzo klasyczne kolorki:)

      Usuń
  3. Jak się te punkty wymienia? mam 20

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go mam i jestem bardzo zadowolona :) U mnie na blogu opis i trochę inne kolory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)