poniedziałek, 2 grudnia 2013

Małe listopadowe denko

Hej,

jak wiecie w listopadzie się przeprowadzałam. Rozpoczętych kosmetyków pielęgnacyjnych nie zabierałam stąd mniej niż zwykle zużytych produktów:) 


Żużyłam:

1. Balea Young, Battle Field
 Żel pod prysznic o baaardzo słodkim zapachu, który na dłuższą metę może okazać się męczący.
Ogólnie jest tani i ok - jak wszystkie żele pod prysznic marki balea

2. Garnier Ultra Doux Sekrety Prowansji, Szampon do włosow z morelą i olejkiem migdałowym.
Kupiłam kiedys na akcji 1+1 gratis. jak na drogeryjny produkt szampon mył ok i ładnie pachniał, ale oczywiscie na początku składu ma sls

3.Bingo Spa Hair Mask z błotem karnalitowym.
Bardzo lubię maski tej firmy sa taniutkie, duże i skuteczne. To była już chyba ostatnia z tej firmy w moich zapasach. Zużyję moje nadwyzki i na pewno wrócę do masek Bingo Spa

4. Parachute 100% Pure Coconut Oil 200 ml
ja uwielbiam olejowanie wlosow i ten olej kokosowy jak każdy inny działa dobrze ale podkreślam, że nie jest najlepszy ;) ja nakładam na skórę głowy i całe włosy, dobrze się zmywa, nawilza włosy, nie obciąża. Wiem, że dziewczyny chwalą jego walory nawilżające przy aplikacji na ciało, ja spróbowałam raz i nawilzenie było niewystarczające, miałam wrażenie że moja skóra jest natłuszczona a nie nawilżona. Teraz stosuje druga butelkę tego oleju, co później? to się okaże:)

5. Aloesowy Żel Nawilżający Laboratoria Natury, 150 ml
Żel ma nienajgorszy skład, stosowałam go zarówno na włosy (przed olejowaniem) jak i na ciało. Świetnie spisywał się po depilacji nóg przynosząc ulgę , tak na codzień dla mnie nawilzenie zbyt małe. Na wlosach spisywał się świetnie. W regularnej cenie w Super Pharm kosztuje 26,49 zł i tyle za niego bym nie zapłaciła - nie jest wart tej sumy

6. Fruttini, cherry Vanilla Body Spray
jejuuuu toz to pachnie wakacjami i owocami, mocno, słodko, pieknie:))) dla niektorych męczące a dla mnie świetne i poprawiające nastrój :)

2 komentarze:

  1. Mam teraz odżywkę z tej serii z garniera i na razie jest fajna. A maski bingospa uwielbiam, a zwłaszcza w połączeniu z olejem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja w ostatniej chwili darmowej dostawy zamówiłam jednak jeszcze maskę bingo masło shea i 5 alg...
      obkupiłam sie dzisiaj! A miałam denkować i oszczędzać:/

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)