wtorek, 17 grudnia 2013

Boxy Face&Look NOWOŚĆ!

hej:)

Właśnie zamówiłam kolejny box tym razem Face&Look.

Do wyboru są 3 opcje:

W Face&Look Boxie BIELENDA znajdziecie:
olejek do kąpieli Cyprys&Olejek Grapefruitowy ANTYCELLULITE Bielenda Aromatherapy, 300 ml
multifunkcyjny krem korygujący CC 10 w 1 Bielenda CC Color Control, 40 ml
nawilżający mus do ciała Bielenda AMERYKA SPA Jagoda Acai & Awokado, 200 g
nawilżający peeling solny do ciała Bielenda AMERYKA SPA Jagoda Acai & Awokado, 200 g
drogocenny olejek arganowy 3w1 do ciała, twarzy i włosów, 150ml
• dotleniająco – nawilżająca maseczka enzymatyczna EFEKT REWITALIZUJĄCY
• najnowszy numer magazynu Face&Look
W zimowym Face&Look Boxie FLOSLEK znajdziecie:

Winter Care - krem ochronny na narty i sporty zimowe SPF 20, 50 ml
Winter Care - krem zimowy do rąk i paznokci, 100 ml
Winter Care - bio-ochronny krem zimowy,
 50 ml Winter Care - pomadka ochronna do ust z filtrem UV SPF 14 
Sopelek - krem ochronny dla dzieci i niemowląt,
50 ml FLOSLEK Pharma - maska-serum pod oczy Anti-Aging,
2x5ml wyjątkowy zestaw próbek
najnowszy numer magazynu Face&Look

  W karnawalowym Face&Look Boxie INGRID znajdziecie:
  • luksusowy fluid IDEAL FACE INGRID, 35 ml
  • puder w kamieniu Idealist INGRID, 7g
  • jedwabiste cienie Egoist INGRID o kremowej konsystencji, 2,5g
  • drewniana kredka do oczu z gąbka INGRID
  • ultraczarna maskara LOVE STORY INGRID, 7ml
  • aksamitny róż do policzków SATIN TOUCH INGRID HD Beauty Innovation, 3,5g
  • puder w kulkach CELEBRATION PEARL INGRID, 7g
  • lakier Estetic INGRID, 10 ml
  • lakier Love Story INGRID, 10 ml
  • najnowszy numer magazynu Face&Look
Ja zdecydowałam się na box ingrid i kusi mnie jeszcze bielenda:)
cena 39.99 zł za 10 pełnowymiarowych kosmetyków?!?!? Jestem na TAK!:)
jak tylko dostanę pudełeczko zaraz się Wam pochwalę:)


Dodatkowo polecam zostanie Ambasadorką Face&Look 
na ambasadorki czekają ciekawe konkursy i wiele przydatnych informacji.
Zostaw mi swojego maila - ja Cie zaproszę i wtedy obywie dostaniemy punkty na start:)

 

3 komentarze:

  1. Ja bym się skusiła na Bielende, ale mam na razie dość zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie bielenda też kusiiiii:))) Sam mus i peeling zwracają cały koszt boxa:)

      Ingrid wzięłam dla podkładu który lubię i pudru który chciałam wypróbować:)
      A resztę najwyżej porozdaję do prezentów bo u mnie tez duuuuuuże jeszcze zapasy wszystkiego;)

      Usuń
  2. Zestaw z Bielendą podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)