wtorek, 19 listopada 2013

Zabieg kwasem glikolowym 50% w salonie kosmetycznym La Cosmetica

Hej:)

Wczoraj byłam w salonie Kosmetycznym La Cosmetica w Opolu na zabiegu z kwasami.
Pani dobrała mi kwas glikolowy o stężeniu 50% z kwasem salicylowym.
Ze względu na to, ze był to 1 zabieg kwas trzymany był krótko ok 2 min. Następnie zmyty i nałożono na twarz neutralizator. Na zakończenie miałam maskę z alg na całą twarz łącznie z oczami i ustami.
Po zabiegu twarz była lekko czerwona. Dziś jest już ok. Skóra się nie łuszczy a w sumie tego się obawiałam.Na następną wizytę Pani zaproponowała mi profesjonalny zabieg biop-peelingu Neoderma. jest to ponoć bardzo silny ale za to najskuteczniejszy zabieg. Wedle opisu odpowiada 6 zabiegom mikrodermabrazji! Po zabiegu przez pierwsze 2-3 dni skóra ponoć schodzi płatami. do 10 dni jest już jak nowa;))) Czy któraś z Was może słyszała o tym cudzie?


Wracając do Salonu... Mieści się na ul. Wiejskiej, jest duży i przestronny. niezwykle elegancki i gustowny. Wszystko czyściutkie. Przewaga bieli. Baaardzo spodobały mi się fotele z kryształkami:) Możecie zerknąć na ich stronę internetową KLIK
Zobaczcie zdjęcia:)









1 komentarz:

  1. Faktycznie ładny salon:)
    Lubię taki klimat pomieszczeń:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)