niedziela, 10 listopada 2013

Quenn Helene the Original Mint Julep Masque recenzja

Hej:)
Już się przeprowadziłam i w związku z tym dziś zaprosiłam znajomych na parapetówkę połączoną z urodzinami:)
W trakcie przeprowadzki w zapasach kosmetycznych znalazłam jedną z moich ulubionych maseczek.
Mint julep Masque to produkt oczyszczający pomagający zwęzić pory, pozbyć się niedoskonałości i zakonników.  Powiem Wam że naprawdę działa!  Po niej buzia jest zmatowiona a mali nie przyjaciele powoli znikają.  warto wspomnieć o jej dobrym składzie.  Zawiera również glinkę i cynk. Ma bardzo gęsta konsystencję,  nakładamy ją na 15 minut. Pojemność 226, 8g kupiłam na allegro za ok 30 zł,  stacjonarnie jest chyba dostępna tylko w USA.
Aleee jest bardzo wydajna i na pewno gdy mi się skończy wrócę do niej ponownie:) ma fajny lekko miętowy zapach, zielony kolor i daje efekt chłodzenia:) polecam.
Póki co z wałkami na głowie zbieram się do sprzątania i za kilka dni obiecuję fotorelacje z imprezy.
Miłego dnia!:)

2 komentarze:

  1. Baw się dobrze i gratuluję mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)