sobota, 2 listopada 2013

Projekt denko październik

Zużyłam:

1. Adidas, Floral Dream, shower gel 200ml
Bardzo ożeźwiający żel. Pasował mi jego pobudzający zapach. uwielbiałam stosować go po siłowni.

2. Joanna naturia, peeling myjący z truskawka, wygładzający,  100ml
3. Rimmel, wake me up, podkład,  30 ml
4. Avon, lip liner, mystery mauve
Średnio. Konturówka mało wytrzymała. Nie sprawdziła sie u mnie i nie kupię jej ponownie.

5. Essence,  matowy puder brązujący,  kolor 02 Sunny,  15g
6. Ingrid, mineral silk&lift, dream matt, puder w kamieniu, 17g
Moją recenzję tego produktu znajdziecie TUTAJ

7. Catrice,  sun glow, matt bronzing powder, darker skin, 9.5g
Bardzo fajny bronzer, odpowiedni kolor do europejskiej urody. Pudełko solidnie wykonane i produkt wydajny. Wart swojej ceny

8. Yves Rocher,  zones rebelles
Kolejna próbka. Nie widze żadnych efektów po 1 razie. Szału nie ma. W ogóle to jest ona za mała, żeby posmarować całe uda i pośladki... więc po co robic coś z czego działania i tak nie sprawdzimy?

9. Babydream,  rossman,  chusteczki pielęgnacyjne 20 sztuk
zawsze kupuje te niebieskie 100 sztuk i wole je bardziej. Do tych nie wrócę.

10. L'oreal,  matte morphose, podkład matujący kolor 140 beige naturel
całkiem ciekawy produkt. Dla mnie jeden raz to za mało, aby cokolwiek mówić.

11. Dx 2, szampon do włosów skłonnych do wypadania,  150 ml
hmmm na początku byłam zachwycona... teraz jakby przestał działać... Sama nie wiem. Mam jeszcze jedno opakowanie. Może zrobie później wiekszą recenzję.

12. Venus pianka do golenia,  200 ml
13. Joanna,  friut fantasy, body scrub, dojrzała marakuja, peeling do ciała gruboziarnisty
14. Bingo spa, maska błotna do twarzy kolagen , 150ml
15. Medrem , farmina, krem wskazany dla osób chorych na łuszczycę,  egzeme i atopowe zapalenie skóry,  100g
16. Rossman wellness beauty,  żel pod prysznic figa i róża
17. L'Biotica,  Biovax serum wzmacniające a+e, 15ml
18. Farmona,  tutti frutti, karmel&cynamon masło do ciała

1 komentarz:

  1. Spróbuj produktów firmy Ziaja. Mnie powaliły na kolana - niezwykle skuteczne a cena baaaardzo przystępna. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)