poniedziałek, 18 listopada 2013

-40% na całą kolorówkę w sklepach ROSSMANN !

lalalalalal:DDD

Kolejna fajna akcja:)))
Już niebawem w dniach 22-28 listopada 2013 szykuje się piękny rabat -40%  na całą kolorówkę w sklepach rossmann:)))

Ale się cieszę:) kończy mi się kilka rzeczy a ze względu na kredyt oszczędzam każdy grosz więc taki rabat jest dla mnie super:)))

Ostatnio była też pielęgnacja -40% ale teraz nie widzę tej informacji...
Może Wy się orientujecie?:)

A Wy planujecie jakieś kosmetyczne zakupy z tej okazji:)?


zapraszam do polubienia na facebook'u:) Tam pisze o wszystkich okazjach które wyszukam:)
https://www.facebook.com/annatruelive.blogspot



4 komentarze:

  1. Fajnie jakby okazało się, że i na pielęgnację byłoby -40% :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko bede szuakala pudru i lakierów do paznokci :)
    Własnie... na pielegnacje tez by obnizka sie przydala :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zrobię zapas pudrów synergen na 100%
      Kusi mnie też kilka rzeczy z manhattan i na pewno zapas pomadki kate moss;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)