środa, 9 października 2013

Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion very dry to dry combination Emulsja nawilżająca 200ml

Witam,

jakiś czas temu kupiłam w Douglasie emulsje nawilżającą clinique.
Po próbkach zestawu 3 kroków byłam nią zauroczona!
Szybko sie wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy i nie zapycha.
dlatego kupilam pojemność aż 200ml;)
Dużym atutem jest pompka - ułatwia aplikację i jest higieniczna.

Emulsję stosowałam jak serum - pod właściwy kosmetyk nawilżający. po pewnym czasie okazało się, że jest to za dużo dobra dla mojej skóry, więc spróbowałam używać jej samodzielnie jako krem.
jednak moja skóra potrzebuje większego nawilżenia. uznałam, że nie jest to kosmetyk dla mnie.

Emulsję wystawiłam na allegro, chciałam dać koleżance, ale kupiła sobie już krem clinique a szkoda, żeby stała i się zmarnowała. sprzedam ją poniżej 50% wartości, więc jeżeli ktoś jest zainteresowany zapraszam:) Klik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)