poniedziałek, 30 września 2013

Wrześniowy projekt denko + recenzje kosmetyków




Hej:)


Witam w 1 dzień października i tradycyjnie jak co miesiąc zapraszam do obejrzenia produktów które Zużyłam w ostatnim czasie.
Jak zwykle trochę się u mnie nazbierało;)

1. Róż Bourjois
 - miałam wersję w testerze. Fajny produkt, dobra pigmentacja, ciekawe kolory. Bardzo dobrze się utrzymuje.

2. Inglot Milk & Tonic, 25 sztuk
- kupiłam, żeby mieć na siłownie i wyjazdy. Niby ok, ale jakoś słabo zmywały makijaż. Nie kupię ponownie.

3. L'Biotica Biovax, intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania
- bardzo lubię te maski, ta jakoś najmniej mi odpowiadała pod względem zapachu i działania. Recenzja mojej ulubionej z tej serii  Tutaj

4. Sun Ozon, samoopalacz
Mistrzostwo z rossmana. Piękny kolorek, ładnie się utrzymuje i równomiernie schodzi. Za 10 zł najlepszy. Zapach typowy dla samoopalacza -mi nie przeszkadza. Atomizer sie nie psuje i można wykorzystać cały produkt. To moje już 4 zużyte opakowanie. Kupuje wersje do ciemnej karnacji.

5. Colgate Plax multi-protection
Pół litra płynu który był dla mnie męczarnią. Piekły mnie usta, wcale nie odświeżał jakoś super, dziwny smak. Zdecydowanie wolę wersje, którą zużyłam w ubiegłym miesiącu KLIK.

6. Gloria woda brzozowa
- moja ulubiona woda brzozowa. Wcieram w skórę głowy i jest naprawdę fajnie:)))) Zobaczymy co będzie przy 2 buteleczce.

7. Ingrid Cosmetics,  mineral dream matt
Mój ulubieniec w świetnej cenie. Pełna recenzja TUTAJ

8. Essence, stay with me, longlasting lipgloss
Fajne kolorki, które widać na ustach:) Ciekawy aplikator, dobra cena. Nie oszukujmy się, nie są super wytrzymałe, ale warto je mieć w kosmetyczce:)

9. L'oreal Glam&shine
Moje ulubione, bardzo wydajne błyszczyki. Wersja różowa jest niezwykle kryjąca, daje piękny kolor i całkiem dobrze się utrzymuje. Nawilża usta, daje cudny trójwymiarowy efekt. Zakupiłam również wersje bezbarwna i nude z drobinkami - również rewelacja. Aplikator przypomina serduszko - niezwykle kobiece.

10. Woda perfumowana firon
- nie wiem skąd mam ale była ok. Baaaardzo trwały zapach.

11. The Body Shop, banana banane conditioner, 250ml
12. Bingo Spa,  silk pure,  nourishing shampoo
13. Farmona, Fresh&beauty, morska sól do kąpieli,  perły i morskie minerały
14. Laboratorium Kolastyna,  rajska oliwka,  oliwka z oliwek z witaminą  E, skóra sucha i normalna
15. Babydream natural, delikatne chusteczki nawilzane, Rossmann
16. Bourjois,  beauty full volume mascara
17. Inglot,  duraline

18. Promise, cavity protection, goździkowa pasta do zębów
Poświęciłam osobny post tej paście więc zapraszam Tutaj

19. L'Biotica,  Biovax silk, jedwab w płynie
Kolejne zużyte opakowanie. Zawsze zabezpieczam końcówki po myciu - jedwabiem obowiązkowo przed stylizacją na ciepło.

20. Gabriela Sabatini,  eau the toilette, elegance
Przepiekny zapach.  Dostałam kiedyś, patrzyłam w rossmanie i nie było tej wersji. Czy jest ona jescze dostepna?

21. Beauty Formulas, fresh mint, Cooling breath freshener
Odświeżacz do ust. tani poręczny działający. Jest ok.

22. Carmex mint
Kolejny carmex. Tym razem w wersji miętowej - na lato idealny - podwójne ochłodzenie;P
Uwielbiam, teraz zakupiłam w wersji waniliowej.

23. Siquens prevention, krem do cery mieszanej
To tylko próbka, ale kremik fajny. Rozważę zakup jak wykorzystam to co mam ;P

24. Yves Rocher,  zonnes rebeles, stupborn fatty zones
Kolejna próbka. Nie widze żadnych efektów po 1 razie. Szału nie ma. W ogóle to jest ona za mała, zeby posmarować całe uda i pośladki... więc po co robic coś z czego działania i tak nie sprawdzimy?

25. Oeparol, krem nawilżający pod oczy i powieki
 Nie moge się wypowiedzieć po próbce.

26. Nivea Q10 , krem nawilżający na dzień,  cera mieszana
Użyłam do stóp szczerze mówiąc bo jakoś dziwnie pachniał, jakby nie był najświeższy (?!)

27. Botanical Choice, nose pore strips purederm
Działają. W najbliższym czasie postaram się zrobić coś w stylu relacji z testu:) 

28. Marrionaud,  nawilżający krem na dzień z ekstraktem z białej lilii
Jak na próbkę ... zaciekawił mnie. Ale nie kupie na razie pełnego produktu.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. bo duze zapasy;)
      powiem szczerze, że czasami gonią daty ważności więc zeby się nie zmarnowało mobilizuję się do większej aktywności w używaniu ;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)