poniedziałek, 2 września 2013

Projekt denko sierpień

1. Colgate Plax Whitening 500 ml

bardzo go lubię. nie wiem, czy wybiela, ale daje fajne odświeżenie.

2. Biosilk silk therapy shampoo.  Jedwabisty szampon regenerujący wszystkie rodzaje włosów 150ml

Szału nie ma. szampon jak dla mnie zwyklaczek. Nie kupię ponownie.

3. Euro-Styl perfect care Banana Mask. Bananowa maska do włosów wzbogacona o proteiny jedwabiu 1000ml

Pachnie bananami:) całkiem przyjemnie.  odżywienie bardziej na poziomie odżywki niż maski. Atrakcyjna relacja ceny do pojemności.

4. The body shop, blueberry body butter, 200 ml

coś co uwielbiam:) Moja recenzja tutaj

5. Rexona women clear pure crystal,  40 ml

Kolejny miesiąc- kolejna rexona. Moja recenzja TUTAJ Ta wersja zapachowa bardzo przypadła mi do gustu, lekko słodka i kobieca.

6. Superdrug, Tea tree,  facial scrub; 75 ml

Bardzo fajny produkt. Dawał niesamowite orzeźwienie na twarz. Dobrze oczyszczał, pomagał w pozbyciu sie niedoskonałości. Kupiłam w marionaud.

7. Superdrug Stores, Coconut&Almond conditioner, 250ml

Wielkie NIE! jako odzywka tragedia! śmierdzi, wykorzystałam jako 'piankę' do golenia nóg a i tak nie byłam zadowolona. nie polecam, nie kupie nigdy więcej.

8. Pretty 101 tan extending moisturizer, caribbean Gold cheers, 250 ml

Używałam po opalaniu zarówno na solarium (co baaardzo rzadko się u mnie zdarza) jak i na słońcu. Fajnie pielęgnuje, ładny zapach. regularnie stosowany sprawia, że opalenizna utrzymuje się jakby dłużej.

9. Garnier Roll-on przeciw cieniom pod oczami, 15 ml

Jestem na tak:) a moja recenzja tego kosmetyku jest już na blogu TUTAJ

10. Siquens dermo professionnel MedExpert. Krem do skóry odwodnionej i przesuszonej, 2 ml
11. La Roche-Posay, lipikar lait, 125ml

Balsam extra. szybko sie wchłania, daje uczucie dobrze wypielęgnowanej skóry. Nie daje tak mocnego nawilzenia jak masło. dzięki niemu po wakacyjnym opalaniu czułam niesamowita ulgę. Kupiłam je w jakiejś promocji za ok 15-17 zł, jeżeli promocja się powtórzy kupię ponownie.

12. Farmona, Sweet secret; czekoladowe masło do ciała, ciemna czekolada i orzech pistacji

Mmmm! piekny zapach delicji! na 100% kupie pełnowymiarowa wersję:)

13. Balea Young, bodycream zucker schnute, 200ml

Moja recenzja TUTAJ

14. Wibo,  mineralny róż do policzków,  3, 7g

Rewelacyjny róż za 10 zł! Ładne kolory, trwałość świetna, nie osypuje się, łatwo się rozciera, nie robi plam... jedyne co to pudełeczko sie połamało, ale za taką cene ;) polecam wypróbować jesli jeszcze nie testowałyście.

15. Classics charming nail lacquer, numer 54, 7, 5ml

Kupiłam dla koloru. Jednak dopiero 3-4 warstwy położone na biały lakier pozwalają uzyskać zielony neon. Za dużo zachodu jak dla mnie. lubie te lakiery ale tego koloru więcej nie kupię.

16. Dove, visible care, toning creme body wash. Kremowy żel pod prysznic,  55ml

Przyjemny żel pod prysznic, który faktycznie nawilża.

17. Loreal paris dermo-expertise kolagenowy wypełniacz pod oczy. Krem przeciw cieniom+redukcja zmarszczek.  Podwójne działanie, 15ml

kremik całkiem ok. Rozświetla ładnie skórę w okolicach oczu. Dla mnie za słabe nawilżenie.
18. Duru kolonya 80 limon sprey, 150 ml

Wodę przywiozłam z Turcji o czym wspominałam TUTAJ jest ona bardzo alkoholowa, ale zapach jest odświeżający.

19. Nivea szampon z odżywka 2in1 express, ekstrakt z akacji+płynna keratyna, 250ml

fajny szampon zwłaszcza jak się spieszę i nie mam czasu na osobny szampon i odżywkę. Warto mieć go w łazience w takich przypadkach. Włosy po nim fajnie się rozczesują. nie przetłuszcza.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)