środa, 18 września 2013

Moje pudełeczko Paese Box

Witam:)
Jakiś czas temu pisałam o akcji Paese TUTAJ. Za 39 zł dostajemy 5 pełnowymiarowych kosmetyków. Moje pudełko niestety mi nie przypasowało. Liczyłam na inne kosmetyki i kolory, inne dziewczyny lepiej trafiły.  marzył mi się puder ryżowy lub sypki... cóż ryzyk fizyk:) ale ogólnie kosmetyki są ok. Następnym razem powinny być może jakieś ankiety sprawdzające preferencje kupujących.
Otrzymałam:
Paese blush with argan oil, róż z olejem arganowym nr. 46
Paese satinette, cienie do powiek nr 821
Paese effect crack,  pękający lakier do paznokci o przedłużonej trwałości,  nr 304
Paese colore mio lipgloss summer spark; błyszczyk do ust kolor 513
Paese kredka do oczu nr 23.


Właśnie otrzymałam drugie pudełko. Zdjęcia i moja recenzja drugiego PaeseBox TUTAJ


8 komentarzy:

  1. same fajne rzeczy Ci się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mi nie podoba się ani jedna z tych rzeczy - wszystko nie w moich kolorach:/ po co mi niebieskie cienie... róż jasniejszy od mojego pudru... niebieska kredka... a tam... nie jestem zadowolona

      Usuń
  2. widzę, że ty masz jeszcze gorsze niż ja;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam duzego szczęścia;P
      Czekam na 2. Mam nadzieję, że nie zmarnuje kasy ;/
      A co Tobie się trafiło?

      Usuń
  3. Witaj:) tez sie zastanawiam nad boxem jednak po twojej opinii troszke sie waham :) jednak nie wiadomo co sie trafi. obserwuje i zapraszam rowniez do siebie w wolnej chwili:) http://www.patrycja-kowalczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już przelałam im kasę na ofertę edycję grudniową- będzie to moje pierwsze pudełko :))


    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)