piątek, 2 sierpnia 2013

Projekt denko

Kolejny miesiąc za nami i kolejne produkty zużyte:)))

1. Dabur Vatika, Coconut enriched hair oil, 200 ml
 - kolejne zużyte opakowanie. Jeden z moich ulubionych olejków. ładnie nawilża i wygładza włosy. Mam wrażenie, ze dodaje im objetości. łatwo sie spłukuje i pięknie, delikatnie pachnie.

2. Pearl Drops,  daily whitening spearmint, 50 ml
- na mnie nie działa, nie zauważyłam wybielenia które obiecuje producent. Mam wrażenie że pomimo mycia zębów dalej były one brudne i oddech nieświeży. Nie polecam Nie wróce do tego produktu.

3. Vichy, liftactiv serum 10
 - ciężko powiedzieć coś po 1 próbce i to takiej malutkiej. W każdym razie krzywdy mi nie zrobił.

4. Max Factor,  nr. 42 deep beige, Cream Puff ( puder w kompakcie 2 w 1)
- ja go używam jako puder matująco-wykańczający. Dobrze kryje i matuje, łatwo się rozprowadza, a w dodatku ma przepiękny zapach! Po użyciu buzia jest miła i aksamitna w dotyku. Efekt utrzymuje się długo i wymaga max jednej poprawki w ciągu dnia. Zużyję trochę zapasów i na pewno do niego wrócę

5. Bourjois, la creme des levres, nr.08 brun onctueux
- wielka porażka! Nie lubię marnować produktów ale tego nie jestem w stanie zużyć! Śmierdzi, nie pokrywa ust równomiernie, klei się... Na opakowaniu nie ma terminu ważności, ale obawiam się, że kupiłam przeterminowany produkt. Może ktoś miał i może się wypowiedzieć, jak spisywał się u Was?

6. Pharma Tech, naturalny olejek geraniowy, 10 ml
-świetny olejek. Kupiłam w Aptece za ok 10 zł. Używałam do wszystkiego. Zrobiłam z nim spray do włosów (wcierkę) , Spray odświeżający do ciała. Dodałam do kremów i wlewałam kilka kropel do kąpieli. Czasem też wlewałam do kominka zapachowego. Do wszystkiego nadawał się świetnie. Najbardziej polubiły go moje włosy.

7. Dermika,  let's Dance, Street Dance, cera trądzikowa, przezroczysta maseczka antybakteryjna z kompleksem acne-stop, 8 ml
 - moja opinia Tutaj . Nic się nie zmieniło. Uwielbiam i polecam

8. Prokurent med, płyn do płukania jamy ustnej i dziąseł.  Aktywna pielęgnacja dziąseł,  50ml
- całkiem ok. do torebki moze być. Nie jest to jednak mój ulubieniec.
 
9. Joanna color naturia, farba do włosów,  nr. 238 mroźny brąz
- przebieg farbowania, recenzja i zdjęcia tutaj 

10. Playboy,  woda perfumowana, 50ml
- wydajne, estetyczne, trwałe i podoba mi się zapach. Niby słodkie a eleganckie. Mają coś w sobie. Kiedyś do nich wrócę. idealna tanioszka "do torebki"

11. Beauty Formulas, dry shampoo, 150 ml
- Mega dno. Najgorszy kosmetyk ever. Nie robi nic, a nawet miałam wrażenie, ze obciąża. Nie polecam i nie jest wart ani złotówki.

12. School, fresh step antyperspirant foot spray,  150 ml
-Uwielbiam produkty scholl, dezodorant działa rewelacyjnie,

13. Unilever,  rexona, żel pod prysznic, 250 ml
- mój pierwszy żel rexony. Zawsze używałam tylko dezodoranty. A żel dostałam jakiś czas temu gratis do zakupów i muszę powiedzieć, że jest naprawdę fajny. Bardzo wydajny i odświeżający. Duży plus za zapach na lato.

14. Yves Rocher, les plaisirs nature, organic vanilla, woda toaletowa Wanilia, 100 ml
- bardzo lubię ta serię. Zawsze mam u siebie kokos lub wanilię. I chyba nie przestanę ich kupować :)

15. Rossman, Isana, zmywacz do paznokci,  125 ml
 Uwielbiam zmywacze z rossmana. Są tanie i skuteczne. W przeciwieństwie do tych z biedronki nie robią żadnej krzywdy mojej płytce paznokci. 

16. Listerine, ochronny płyn do płukania jamy ustnej,  95ml
- jak dla mnie za mocny. Miałam wrażenie, że wypala mi jamę ustną. Nie wrócę.

17. Isana, creme dusche, kremowy żel pod prysznic masło shea i owoc pasji, 300ml
- kolejny zużyty tani żel pod prysznic isany. Robi co ma robić, jest niedrogi, ładnie pachnie. Czego chcieć więcej?

18. Bingo Spa,  kuracja do włosów słabych i wypadających oraz po farbowaniu, ponad 40aktywnych składników,  500 g
-kolejny świetny i tani produkt tej marki. Czasami stosuję na dłużej przed myciem, świetna pod oleje. Rewelacja.

19. Green Pharmacy, natural cosmetics, eliksir ziołowy do włosów łamliwych, zniszczonych oraz farbowanych, 250ml
- moje odkrycie. Kosztował 8 zł a sprawdzał się fantastycznie, zarówno w roli sprayu jak i wcierki do skóry głowy. Muszę przyjrzeć się innym produktom z tej lini.

20. Eveline Cosmetics,  slim extreme 3D, superskoncentrowane serum modelujące pośladki,  total push-up effect,  200ml
- żadnego talu nie zauważyłam. Starałam się być systematyczna ale efekt był tylko zaraz po uzyciu. Skóra oblepiona sylikonem jest gładka, nie da się ukryć;)

21. L'oreal Paris,  elseve, arganine resist, szampon wzmacniający,  włosy osłabione z tendencją do wypadania, 400 ml


+ produkty zużyte w Turcji

22.Schwarzkopf, Gliss Kur, Ultimate Repair, Szampon, 400 ml
23.Schwarzkopf, Gliss Kur, Ultimate Repair, Odżywka
24.Rossman, Sun Ozon, Sonnen Creme, UV 20

25. HIPP Oliwka Pielegnacyjna
- Oliwke mam zawsze, stosuję po kąpieli, do włosów, w ciągu dnia. Hipp i oliwka z rossmana to moi ulubieńcy

26.Schauma, Cream&Oil, Odzywka do włosów w Sprayu
- odżywka w sprayu jest u mnie zawsze albo z schaumy albo z elseve albo z gliss kura. Stosuje zamiennie.

27. Cethapil, Moisturaising Lotion
na początku stosowałam do twarzy później tez do ciała. Bardzo wydajna emulsja, szybko się wchłania,  idealna baza do "tuningu". jestem na tak. jak trochę pozużywam zapasów kupię ponownie.

28. Sun Ozon, Spray ochronny do włosów z filtrem UV
- wakacyjne must have! zużyłam całe opakowanie podczas tygodniowego pobytu w Turcji. Nie wiem, czy faktycznie ma filtr i jaki, ale pomimo upałów moje włosy były i są w dobrej kondycji.

4 komentarze:

  1. A moje denko nadal czeka ;D Sporo tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do "pracy";)
      Ja niestety miałam tendencję do otwierania na raz kilku szamponów, odżywek, balsamów....
      I teraz zuzywam to co stoi żeby przejśc do zgromadzonych zapasów, które i tak zajmują mi całą komodę i jeszcze 2 pudełka:/

      Usuń
  2. skuszę się na pewno na scholla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:)
      Tylko poszukaj promocji:)
      W SuperPharm ostatnio 2 dezodoranty były po 19,99
      a cennikowo jeden kosztuje ponad 20 zł;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)