środa, 14 sierpnia 2013

Małe zakupy Yves Rocher

Hej dziś będąc w Solarisie wstąpiłam do Yves Rocher po moje małe must have-wodę waniliowa. Przy okazji skoro dostałam już sierpniowa kartkę dzięki której w sierpniu za dowolny zakup otrzymuje się prezent stwierdziłam że jest to świetna okazja aby go akurat wykorzystać;)

Co kupiłam:
-Woda toaletowa 100 ml wanilia Les Plaisirs Nature
- pure system, tonik głęboko oczyszczający 150 ml
- kulka do kąpieli jezyna z edycji limitowanej
- Prezent do zakupów: cień do powiek Mono Coleur poudre yeux, wybrałam kolor 14 Brun Cuivre

Bardzo jestem ciekawa toniku bo od dawna pasuje mi tylko cleen&clear. Jedynie po nim czuję, że moja skóra jest dobrze oczyszczona.  Niestety od jakiegoś czasu mnie podrażnia wiec szukam dla niego zastępstwa;)
Miałyście ten tonik?

W tym m-cu spodobał mi się prezent. Fajnie, że samemu można wybrać kolor:) cień jest naprawdę fajny, ma też pacynke.  Wybrałam kolor brązowy,  klasyczny.  Zamierzam mieć w torebce w razie konieczności przyciemnienia makijażu np. Na wieczorowy kiedy nie zdążę pojechać do domu. Czasami się zdarzają takie niezaplanowane akcje w moim życiu wiec będę zabezpieczona;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)