czwartek, 25 lipca 2013

Wypad do centrum handlowego Karolinka i małe zakupki. Akcesoria

Dziś wybrałam się z Asia do Karolinki po prezent dla koleżanki i przy okazji kupiłam sobie kilka drobiazgów:)

1. Torebka-pudełeczko ze złotym wykończeniem i łańcuszkiem Orsay cena: 20 zł
2. Pasek. Klasyczny polecenie czerń i złoto.  Pull&Bear 9.9 zł
3. Trójkątna apaszka zapinana jak nadzyjnik z koralikami i łańcuszkami Pull&Bear cena 9.9 zamiast 79.9 zł
4. Naszyjnik-łańcuch złoto i czerń.  Mohito 9.9 zł

Co mam na sobie:
Sukienka zielona Zara trf
Asia sukienka mohito

2 komentarze:

  1. Aniu, super torebka! Ostatnio polubiłam takie małe, ale eleganckie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza taka malutka;) Ale w tej cenie nie mogłam jej nie kupić;) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)