poniedziałek, 1 lipca 2013

Projekt denko

Witam Wam serdecznie:)
Kolejny miesiąc za nami. Czerwiec zlecił błyskawicznie.  Kolejna partia kosmetyków zużyta. Niestety nie wiem co mnie podkusiło i kupiłam znów sporo... no ale co ja zrobię że tak bardzo lubię testować; )?
 

Zużyłam:
1. Luksja XXL creamy rose petal&milk proteins 1000 ml
2. Luksja XXL Choco chocolate&orange bath foam 1000ml
Moja recenzja Tutaj
3. Biała perła system,  white expert, stomatologiczny żel wubielajacy
4. Rossman, isana dusch peeling white chocolate&vanilla, 200 ml
5. Bingo Spa maska do twarzy do cery tłustej,  ekstrakt z drożdży piwnych z kolagenem,  120g
6. My baby's, tesco, sensitive wet wipes, chusteczki pielęgnacyjne nawilżane do skóry wrażliwej dla dzieci- bez zapachowe,  64 sztuki
7. Garnier Fructis, Grapefruit Tonic, szampon wzmacniający siła i blask, włosy pełne blasku, lśniące i lekkie, 400 ml
8. Rexona women long lasting protection aloe vera, 48h active,  fresh, 150 ml
Moja recenzja Tutaj
9. Spinbrush szczoteczka do zębów
10. Rexona women, clear aqua,  crystal, 40 ml
11. Alepp, olej z nasion bawełny,  60 ml
12. Marion, płyn micelarny do oczyszczania oraz demakijażu twarzy i oczu,  kwas hialuronowy i eksteakt z hibiskusa,  do skóry normalnej i wrażliwej,  120 ml
13. Naturalhigh, superdrug, gentle exfoliating face scrub, 150 ml
14. Isana, rossman,  creme dusche vitamin&joghurt z witaminami E i B5, 300ml
15. Dermika,  twist,  turkusowa maseczka nawilżająco - odżywcza z witaminami i pantenolem, każdy typ cery, 10ml
16. Tisane, Herba Studio, balsam do ust, 4, 7g
17. Vichy laboratories, Antyperspirant w kulce przeciw intensywnemu poceniu 48-godzinna skuteczność działania,  50 ml
18. Nivea aqua effect, żel do mycia twarzy cara normalna i mieszana 1, 5 ml
19. Nivea aqua effect,  odświeżający krem nawilżający na dzień,  1, 5ml
20. Verona laboratories,  Ryana szampon koloryzujący 4-6 myć,  ciemny brąz nr. 08, 30 ml
21. Loton, serum silk protein
22. Manhattan clearface,  2in1 powder&make-up, kolor 77 natural, 11g
moja recenzja tutaj
23. Olejek zapachowy opium, etja, 10 ml
24. Carmex Classic, 10g
25. Nivea pure balance, szampon zapobiegający przetłuszczaniu się włosów,  oczyszcza i odświeża włosy,  ekstrakt z trawy cytrynowej+biosoft system,  włosy przetłuszczające się,  400 ml 

2 komentarze:

  1. Ooo, widze skończony Carmex :) Ja swój wyciskałam i wyciskałam, aż mnie palce bolały ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już kolejne opakowanie:) najbardziej lubiłam chyba to miętowe i wanilię :) a jesli odpowiada Ci carmex spróbuj tez blistex :)
      Rozetnij opakowanie, mi też wydawało się, że wycisnęłam na maxa a jak rozciełam miałam jeszcze na kilka dobrych użyć:)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)