wtorek, 9 lipca 2013

Pedicure i piękne stópki:)

Hej:)

Na ostatnią chwilę przed wyjazdem do Turcji wybrałam się na pedicure medyczny z żelowaniem naturalnej płytki paznokci. Wybrałam salon Katarzyna Guinot w Opolu.

Całość trwała 1, 5 h i w sumie jestem naprawdę zadowolona. Może zdarlabym więcej naskórka ale Pani uznała, że tyle wystarczy, a ja jej ufam. Dodatkowo nalozono mi maskę wutaminowa na dłonie która trzymałam dość długo w takich termicznych rękawicach. Moje rączki sa teraz gładkie i nawilżone. Pani kosmetolog kusila mnie żelem termicznym na paznokcie u stóp i juz miałam się zdecydować na neonowy pomarańcz zmieniający się przy wyższej temperaturze w żółty ale odezwał się mój głos rozsądku- "Ania, chociaż raz klasycznie, delikatnie i elegancko"
I tak właśnie stanęło na zdobieniu typu french. Iiiiii jestem happy:)

Ostatnie zdjęcie przed i po. Stopki wymagały już pomocy. I ją dostały.

1 komentarz:

Dziękuję za Twoją opinię :)