poniedziałek, 8 lipca 2013

Odkrycie! Nivea nawilżający balsam pod prysznic

Hej!

w ubiegłym tygodniu koleżanka poleciła mi balsam do ciała z Nivea. Nie wierzyłam na początku, ze coś co nakładamy i spłukujemy może działać... Ale stwierdziłam, że sprawdzę. Kupiłam go w drogerii Astor (cieć Drogerie Polskie) w promocji za ok 12 zł.

Jak zawsze umyłam twarz żelem pod prysznic, opłukałam ciało, nałożyłam na mokrą skórę balsam do ciała - spłukałam. Wyszłam spod prysznica, osuszyłam się i skóra faktycznie była dobrze nawilżona! Od razu się ubrałam, skóra nie była klejąca, nie czułam żadnego tłustego filmu.  Balsam pięknie, delikatnie pachnie. Idealnie sprawdzi się rano, kiedy nie zawsze mam czas czekać na wchłonięcie tradycyjnych balsamów. Już wiem, że będzie to mój ulubieniec lata:)


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Że ja o nim wcześniej nie słyszałam ;)
      A próbowałaś tez tą wersję niebieską?

      Usuń
  2. Aż chyba wypróbuję:)

    Magda A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam- spróbuj:) i daj koniecznie znać jak sprawdza się u Ciebie.

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)