piątek, 26 lipca 2013

Lirene body arabica Cafe MOCHA - moja recenzja

Jesienią ubiegłego roku był to mój ulubiony balsam. Stosowałam go jako bezpieczniejszy odpowiednik samoopalacza. Efekt boski i stopniowy, bardzo delikatny.
Zostało mi jeszcze 1 opakowanie i stwierdziłam, że zużyję je teraz. W prawdzie jestem mocno opalona ale balsam nadaje mojej skórze ładny kawowy odcień bez żadnych żółtych refleksów czy tonów. Skóra jest nawilżona i ujędrniona. Jak widać jest to równiez świetny pomysł na lato.

Konsystencja jest lejąca ale dość dobrze się wchłania, jesli chodzi o zapach jest nutka kawowa z ledwo wyczuwalnym zapachem samoopalacza. Na upalne dni zapach może być męczący. Bardzo podoba mi się opakowanie - proste, eleganckie, w klimacie kawowym. Fajnie, ze można obrócić do góry nogami: całość produktu ścieka i nie ma mowy o marnowaniu a nie trzeba przy tym bawić się w rozcinanie pudełeczka.
Kolor który nadaje przy myciu schodzi równomiernie, nie pozostawia plam czy zacieków.
Baaaardzo duży plus za cenę. Jest wart 12 zł:) 

Występuje w 2 wersjach kolorystycznych:
- Cafe Latte (do jasnej karnacji)
- Cafe Mocha (do ciemnej karnacji)

Kolejny świetny produkt Lirene w mojej łazience.
 Teraz szukam czegoś bardziej nawilżającego. Może możecie coś polecić? Może Lirene ma jakiś balsam/masło które warto przetestować?


Skład wedle producenta:

Skład: /wersja do ciemnej karnacji/ Aqua, Paraffinum Liquidum, Ceteareth 20, Glycerin, Dihydroxyacetone, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Panthenol, Citric Acid, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Glycin Soya (Soybean) Oil, Ilex Paraguariensis Leaf Extract, Butylene Glycol, Coffea Arabica Seed Extract, PEG-60 Almond Glycerides, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Beta-Carotene, Daucus Carota Saliva (Carrot) Extract, Tocopherol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Parfum.
/wersja do jasnej karnacji/* Aqua, Paraffinum Liquidum, Ceteareth-20, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Dihydroxyacetone, Glyceryl Stearate SE, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Panthenol, Citric Acid, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Glycin Soya (Soybean) Oil, Ilex Paraguariensis Leaf Extract, Butylene Glycol, Coffea Arabica Seed Extract, PEG-60 Almond Glycerides, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Beta-Carotene, Daucus Carota Saliva (Carrot) Extract, Tocopherol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Parfum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)