wtorek, 30 lipca 2013

Lakier piaskowy Paese

Hej:)
Jakiś czas temu skusilam się na zakup mojego 1 lakieru piaskowego. Postawiłam na firmę PAESE kolor 324. W Drogerii Astor kosztował ok 11 zł za 9ml pojemności.
Jest yo lakier o przedłużonej trwałości.  Faktycznie z lakierem bazowym i utrwalaczem eveline w nienagannym stanie trzymał się u mnie przez 10 dni. Dziś zaczął się ścierac na końcach wiec go zmylam.
Lakier ten to przezroczysty płyn z ogromną masą brokatu. Dostępne różne kolory, efekty i faktury.
1 warstwa jest zadowalajaca, 2 kryją idealnie. Lakier dość szybko wysycha jak na swoją konsystencję.
Czytałam, że dziewczyny narzekają na jego zmywanie. Ja użyłam zmywacza z rossmana isana i nie miałam żadnych większych trudności z usunięciem go.

Uważam, że lakier jest wart swojej ceny. Jest to ciekawy produkt godny polecenia.  Warto przetestować; )

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zerknij sobie na nie, bo one nie wszystkie sa w formie brokatu: kulki, hologramy itd...
      No coś musi robić tą "fakturę":)

      Usuń
    2. Mam jeden lakier z tej serii i jest właśnie matowy:) muszę je zobaczyć na żywo wszystkie, bo niektóre odcienie mi się podobają, ale boję się, że są też brokatowe.
      Dla mnie piaskowe lakiery Paese są wyjątkowe, bo większość piasków jest na bazie brokatu, a tutaj nie wszystkie i to jest fajne;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)