sobota, 27 lipca 2013

Imieninowy dzień niespodzianek i mile spędzone popołudnie:)

Hej:)
Na początku chciałam złożyć najserdeczniejsze życzenia imieninowe wszystkim Annom o Hannom z okazji wczorajszych imienin.

Od rana odbierałam bardzo miłe telefony z życzeniami:) czekała na mnie niespodzianka w pracy a w domu obiad i bukiet kwiatów od Taty:)) plus jedna tajemnicza biała Róża pod drzwiami...
Zabrakło mi tylko życzeń od 1 osoby... ale tak to jest z facetami, prędzej zapamiętaja terminy i wyniki wdzystkich meczów niż datę naszych urodzin i imienin.

Po poludniu Kamila zaprosiła mnie do siebie. Z chlopakiem mają piękny dom z basenem. Korzystalysmy ze słońca:) i na niedziele jesteśmy umowieni większą ekipa na wspólne opalanie i grilla. Może naucze się nawet pływać; )

Dziś mamy w planach wieczór w babskim gronie a później jakieś party:))) opole będzie dziś nasze; )

Na basen do Kamili ubrałam kolorową tunike/ torebka-koszyk/ góra stroju cubus/ dół stroju pull&bear i/sandałki

2 komentarze:

  1. Uuu, świetny basen ;D
    Spóźnione Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję :*

    Jak dla mnie marzenie... Własny domek z basenem... ,mmmmm :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)