środa, 12 czerwca 2013

Róż do policzków Collistar - moja recenzja Collistar blush



Hej:))

W ostatnim projekcie denko pokazywałam Wam, że zużyłam cały róż marki Collistar.
Kosztował mnie ok 100 zł i szczerze jestem gotowa sięgnąć po niego ponownie, gdy wykorzystam swoje zapasy. Róż służył mi 1,5 roku przy codziennym stosowaniu. Stosunek wydajność -cena zdecydowanie na plus. Dostępny jest w kilku pięknych kolorach, idealnie stapia się z cerą, nie sprawia, że twarz wydaje się przerysowana. Róż utrzymywał się cały dzień w nienaruszonym stanie. Wieczorami zdarzało się że podkład czy bronzer lekko się starł a róż nadal był idealny. Ma cudowną aksamitna konsystencję więc aplikacja tego produktu to czysta przyjemność. Nadaje się dla każdego - nie można sobie zrobić nim krzywdy - malując pędzlem kolor można perfekcyjnie budować.
Polecam wszystkim pójść do perfumerii i chociaż obejrzeć:)

1 komentarz:

Dziękuję za Twoją opinię :)