wtorek, 4 czerwca 2013

Kosmetyki zużyte w maju


 I kolejny miesiąc za nami:))) Nie wiem jak ten czas szybko leci!!!! Projektu denko ciąg dalszy:)

Co udało mi się zużyć:

1. Bambino, krem ochronny z tlenkiem cynku 150ml
Niezbędnik, który zawsze mam pod rękom:) Przy stałym używaniu na twarz może jednak zapychać.

2. Oriflame Beaty, Wonder Lash mascara 8 ml
Fajna mascara. Ładnie wydłuża i podkręca, rozdziela rzęsy. Warto kupić ale tylko w promocji ;)

3. Babydream, chusteczki nawilżane z dodatkiem aloesu i rumianku, 15 sztuk
Podręcznie i do torebki - zawsze coś takiego mam, z różnych firm i w różnej wersji.

4. L'biotica, biovax silk, jedwab w płynie 15 ml
Zawsze zabezpieczam końcówki po myciu - jedwabiem obowiązkowo przed stylizacją na ciepło.

5. L'biotica, biovax A+E, serum wzmacniające , 15 ml
Uwielbiam - stosuje na końcówki po każdym myciu. Mam wrażenie, że daje włosom coś dobrego. Stosuje czasem na zmianę z różnymi naturalnymi olejkami.

6. Oriflame, pop Glam Electric Yellow Eau De Toilette, 30 ml
Ładnie, słodko i wiosennie - zużywam wszystkie zapachy, które leżą i czekają... ;)

7. Essence, colour&go, lakier do paznokci w kolorze 53 you belong to me, 5ml
Baaaaardzo ładny kolor. Aby dobrze rozprowadzić, trzeba się postarać, bo można zrobić smugi, jednak kolor rekompensuje wszystko. Nie zużyłam całości bo lakier wysechł ( chyba mam ich za dużo i nie nadążam ze zużywaniem)

8. Miss sporty, lakier do paznokci
Fajny lakier, precyzyjny i wygodny pędzelek, super kolor, szybko schnie i taniutki. Polecam
9. Essence fix & matte translucent loose powder, transparenty puder sypki 15,5 g
Moje must have. idealnie matuje i utrwala makijaż. W zamian kupiłam ten sam oraz wersję w kamieniu, do torebki. W kolejce czeka też puder ryżowy marizy.

10. Bingo, maska do włosów masło Shea (karite) i pięć alg, wzmacnianie i regeneracja, 500 ml
kolejny świetny i tani produkt tej marki. W zamian wykorzystuję też maskę Bingo, tylko w innym rodzaju.
11. Rexona Long lasting protection, kinem dry, antyperspirant w areozolu 150 ml
Kolejna rexona - kolejny raz na tak. Pisałam o niej tu
12. Radical, kuracja przeciw wypadaniu włosów Farmona, 5 ml
ostatnia ampułka z kuracji. Przetłuszczała mi delikatnie włosy. Nie wiem czy zadziałało, jedno opakowanie to jednak za mało aby wystawić opinię.
13. Dermika, Let's dance, Jazz, Seledynowa maseczka wygladzajaca z zielona glinka i grejpfrutem
Uwielbiam! pisałam o niej już tutaj

14. C-thru blooming, parfum dezodorant natural spray, 75 ml
do torebki całkiem ok. I zapach jak na dezodorant trwały.

15. Playboy, woda perfumowana lovely, 30 ml
Taniutki a ciekawy, trwały zapach - warto spróbować.

16. Inter Fragrances, Seboradin szampon przeciwlupiezowy, Piroctone Olamine tymol, 200 ml
Bardzo dobry szampon, jak wszystkie produkty tej marki. Szczególnie polecam linię seboradin.

17. Oriflame, giordani Gold , Hair Fragrance Anti- Static, 50 ml
Szału nie ma. Nie polecam.
18. L'Oreal Elseve nutri blask light, odżywka w sprayu blask i lekkość, 200 ml
Kolejna butelka zużyta - polecam

19. Scholl, Odour Control dezodorant do stop potrojne dzialanie, 150ml
Uwielbiam produkty scholl, dezodorant działa rewelacyjnie,
20. Johnson&johnson, Clean&clear głęboko oczyszczajacy tonik do twarzy, 200 ml
Mocny tonik, tylko po nim czuje, że moja twarz jest całkowicie oczyszczona.

21. Dax Cosmetics,Perfecta Spa, pedicure pielęgnacyjny,domowy zabieg kosmetyczny, wulkaniczny peeling do stop i zmiekczajaca maska-serum do stop, 2x6 ml
calkiem fajny pomysł, za 4 zł warto spróbować i podarować stopom trochę uwagi:)

22. Blistex, medicated lip balm,lip protectand/sunscreen, spf 15, 4,25g
Bardzo lubię - stosuje zamiennie z carmexem i tisane

23. Yves Rocher, J-14 D-14, minceur cafe vert, Green coffe body refining, 5 ml
mam kilka próbek - cały czas testuje

24. Ava laboratorium, warzywny Ogród  maseczka karotenowa z hydroaktywatorem i kompleksem
witamin A, E, F, H, do cery wrażliwej, poprawia koloryt skory, 7 ml
Wiem, że ma wielu zwolenników - dla mnie nic specjalnego.

25. Venita, Hanna color, ziolowa odzywka koloryzujaca. Naturalnej henny, kolor 19 czarna czekolada
Kolejne opakowanie, jestem na tak:) Moja recenzja tutaj

4 komentarze:

  1. trochę się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero jeśli odkładasz te zużyte opakowania co miesiąc widać ile rzeczy wykorzystujesz a nawet nie zdajesz sobie zawsze z tego sprawy ;)
      Dodatkowo staram się nauczyć nie otwierać kilku tych samych artykułów - zużyję 1 balsam/ szampon/ maskę itp dopiero sięgam po kolejną. Nie ukrywam, że jestem na etapie teraz kończenia masy otwartych produktów ;)

      Usuń
  2. Aniu, nie zapychał Cię ten bambino? Mnie wszystkie nivea i bambino zapychały ;/ Strasznie tłuste dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używałam go raz w tygodniu po peelingu, silnie oczyszczającej masce. Najpierw nakładałam serum później bambino i rano zmywałam - przy takim stosowaniu nie zapychał. Zwróć tylko uwagę, aby był z tlenkiem cynku - bo są 2 wersje z tego co wiem:)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)